<div>
</div>
<div>
Ο Σύνδεσμος Επιχειρηματιών Θεσσαλονίκης (ΣΕΘ) -Νέοι Ορίζοντες ενημερώνει τις επιχειρήσεις -μέλη του ότι τα Κέντρα Υπηρεσιών Επιχειρηματικής Ανάπτυξης microSTARS (Business Development Services Centers) δίνουν τη δυνατότητα σε εν δυνάμει, νέους και υφιστάμενους μικρούς & πολύ μικρούς επιχειρηματίες, να παρακολουθήσουν workshops σε θέματα ειδικού επιχειρηματικού ενδιαφέροντος, με σκοπό την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς τους. Τα σεμινάρια θα πραγματοποιηθούν τον Ιανουάριο σε Θεσσαλονίκη, Σέρρες και Χαλκιδική και μάλιστα δωρεάν.</div>
<div>
</div>
<div>
Ειδικότερα, για τον Ιανουάριο 2018 <strong>το πρόγραμμα των microSTARS Workshops για τη Θεσσαλονίκη </strong>έχει ως ακολούθως:</div>
<div>
</div>
<div>
<strong>Α’ Ομαδική Συνάντηση</strong></div>
<div>
</div>
<div>
Θέμα: Νέες Τάσεις στο Marketing Χειροποίητων Προϊόντων</div>
<div>
Ημερομηνίες & Ώρες Διεξαγωγής: 24/1/2018 15:00 – 18:00</div>
<div>
Τόπος Διεξαγωγής: ΚΕΠΑ, 6ο χλμ Χαριλάου – Θέρμης, Οικισμός Λήδα Μαρία, Κτίριο «Ερμής»</div>
<div>
Εισηγητής: Κατσαρέλλος Δημήτρης, Σύμβουλος του Κέντρου Υπηρεσιών Επιχειρηματικής Ανάπτυξης microSTARS</div>
<div>
</div>
<div>
Σε αυτό το workshop θα παρουσιαστούν οι τάσεις στην προώθηση χειροποίητων προϊόντων, τις online πλατφόρμες μέσω των οποίων κάποιος μπορεί να πουλήσει κάτι που έφτιαξε ο ίδιος αλλά αδυνατεί να ασχοληθεί με το εμπόριο, ενώ για όσους έχουν τολμήσει να δημιουργήσουν το δικό τους κατάστημα (φυσικό ή ψηφιακό) θα εξεταστούν τακτικές Marketing και Επικοινωνίας με τους πελάτες τους.</div>
<div>
</div>
<div>
Κόστος Συμμετοχής: ΔΩΡΕΑΝ</div>
<div>
</div>
<div>
</div>
<div>
<strong>Β’ Ομαδική Συνάντηση</strong></div>
<div>
</div>
<div>
Θέμα: «Επιχειρώντας σε έναν online κόσμο»</div>
<div>
Ημερομηνίες & Ώρες Διεξαγωγής: 31/1/2018 16:00 – 19:00</div>
<div>
Τόπος Διεξαγωγής: ΚΕΠΑ, 6ο χλμ Χαριλάου – Θέρμης, Οικισμός Λήδα Μαρία, Κτίριο «Ερμής»</div>
<div>
Εισηγητής: Δαμιανίδης Κυριάκος, Head of Retail & Fuel Commercial Segments North Greece, Sales & Marketing Division της SingularLogic A.E.</div>
<div>
</div>
<div>
Σε αυτό το workshop θα αποσαφηνιστούν όροι όπως e-business και e-commerce, θα γίνει αναλυθούν οι διαφορές αυτών, θα δοθεί έμφαση στο γιατί είναι σημαντικό να επιχειρήσουμε σε έναν online κόσμο, και θα παρουσιαστούν επιχειρηματικές στρατηγικές και ενέργειες που στοχεύουν στην Άμεση Ανταπόκριση του καταναλωτή.</div>
<div>
</div>
<div>
Κόστος Συμμετοχής: ΔΩΡΕΑΝ</div>
<div>
</div>
<div>
</div>
<div>
Όσον αφορά στο <strong>Πρόγραμμα των Σερρών </strong>αυτό έχει ως εξής:</div>
<div>
</div>
<div>
<strong>Γ’ Ομαδική Συνάντηση</strong></div>
<div>
Θέμα: Αξιοποίηση του Διαδικτύου και των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media) προς όφελος της επιχείρησης μου</div>
<div>
Ημερομηνίες & Ώρες Διεξαγωγής: 29/1/2018 17:00 – 20:00</div>
<div>
Τόπος Διεξαγωγής: Fold your Design – Τεχνικό Δημιουργικό Γραφείο, Ικονίου 16, Σέρρες, Τηλ.: 2321 400 145</div>
<div>
Εισηγητής: Κατσαρέλλος Δημήτρης, Σύμβουλος του Κέντρου Υπηρεσιών Επιχειρηματικής Ανάπτυξης microSTARS</div>
<div>
</div>
<div>
Σκοπός του workshop είναι η εξοικείωση των συμμετεχόντων με την έννοια της διαδικτυακής επικοινωνίας, καθώς και η κατανόηση της σπουδαιότητας μίας εταιρικής παρουσίας στα κοινωνικά δίκτυα. Θα παρουσιαστούν τακτικές διαχείρισης μίας εταιρικής παρουσίας σε διαδίκτυο και κοινωνικά δίκτυα, καθώς και τα κριτήρια με τα οποία επιλέγει μία επιχείρηση τα κοινωνικά δίκτυα στα οποία θα προβληθεί.</div>
<div>
</div>
<div>
Κόστος Συμμετοχής: ΔΩΡΕΑΝ</div>
<div>
</div>
<div>
Τέλος, το <strong>πρόγραμμα της Χαλκιδικής</strong> έχει ως εξής:</div>
<div>
</div>
<div>
<strong>Δ’ Ομαδική Συνάντηση</strong></div>
<div>
Θέμα: Αποδοτική Διαχείριση και Αποτελεσματική Προώθηση Ξενοδοχείου αξιοποιώντας σύγχρονα Digital Εργαλεία *</div>
<div>
Ημερομηνίες & Ώρες Διεξαγωγής: 5/2/2018 17:30 – 19:30</div>
<div>
Τόπος Διεξαγωγής: Μουσείο Αλιευτικών Σκαφών και Εργαλείων Δήμου Νέας Προποντίδας (Βιθυνίας 2, Νέα Μουδανιά, Τηλ.: 23730 26 166)</div>
<div>
Εισηγητές: Στεφανίδης Γιάννης, Ιδρυτής της ip digital</div>
<div>
Bαρβάρης Γιώργος, Digital Marketing Manager της ip digital</div>
<div>
</div>
<div>
Στο συγκεκριμένο workshop θα αναλυθεί το ψηφιακό εργαλείο Hotelook όπου οι ενδιαφερόμενοι θα γνωρίσουν πως μπορούν να αξιοποιήσουν μια online μηχανή κρατήσεων στο website του ξενοδοχείο τους και να διαχειρίζονται πολλαπλά κανάλια μέσα από ένα ενιαίο channel Manager με σκοπό να αυξήσουν την αποδοτικότητα τους και τις πωλήσεις τους. Επίσης θα μάθουν αποτελεσματικές τεχνικές για την δημιουργία στρατηγικού πλάνου marketing μέσω της αξιοποίησης των social media.</div>
<div>
</div>
<div>
Κόστος Συμμετοχής: ΔΩΡΕΑΝ</div>
<div>
</div>
<div>
Σημειώνεται ότι η Δ’ Ομαδική Συνάντηση αποτελεί μία συνέργεια των Κέντρων microSTARS με την Ένωση Ξενοδοχείων Χαλκιδικής </div>
<div>
</div>
<div>
Για πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής: τηλ. 2310 27 40 33 – email: pagounia@microstars.gr</div>
<div>
</div>